مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 06:502023-08-14سياسي

برگزاری اردوی تربیتی «طلایه داران فردا» در همدان


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان از برگزاری اردوی تربیتی «طلایه داران فردا» در همدان خبر داد.

- محمدصالح زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بیست و سومین دوره اردوی تربیتی تشکیلاتی طلایه داران فردا از 28 مردادماه در همدان آغاز می شود اظهار کرد: در این دوره مسئولین انجمن های اسلامی مدارس استان همدان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، فعالیت های تشکیلاتی، برنامه های محوری، مهارت های تقویت فن بیان، نظم و برنامه ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت های خلاقیت و شخصیت شناسی را تمرین می کنند.

وی با بیان اینکه این دوره طی سه روز برگزار می شود گفت: این دوره آموزشی که به منظور ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برای اجرای عملیات در مدارس برگزار می شود به صورت حضوری با حضور بیش از 170 مسئول انجمن اسلامی مدارس استان آغاز خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان گفت: در این دوره، علاوه بر برگزاری انتخابات لایه های تشکیلاتی اتحادیه استان، رویداد یک روزه و میدانی شبکه سازی در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این رویداد که یکی از بخش های دوره سه روزه طلایه داران فردا است، دانش آموزان پس از گروه بندی، نسبت به تشکیل شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی تربیتی «طلایه داران فردا» در همدان

برگزاری اردوی تربیتی «طلایه داران فردا» در همدان