مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-15سياسي

دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات اسفند ماه برنامه دارد


مسوول نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات اسفند ماه برنامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در جمع خبرنگاران گفت: همواره دو خطر عمده در کمین نظام سیاسی بوده است خطر دشمن بیرونی که شامل کفار و منافقین  و افرادی که بیرون از مرزهای اعتقادی ما هستند و دشمنان خارح از مرزها می شود.

مسوول نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود:خطر دیگری که نظام ما را تهدیدی می کند که در زمان امام حسین وجود داشت خطر اضمحلال درونی در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه سه راه برای جلوگیری از این خطر وجود دارد، گفت: راه اول این است که ذلیلانه و مذبوحانه تسلیم دشمن شویم که در ادبیات و منطق اسلامی جایگاهی ندارد و دیگری نرمش قهرمانانه است اما راهبرد اصلی اسلام در برابر تهاجم دشمن و خطراتی که اسلام را تهدید می کند جهاد و مقاومت است که  تنها مربوط به جهاد نظامی نیست و متناسب با مواردی است که کشور را تهدید می کند.

حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به اینکه برای جلوگیری از به خطر افتادن اسلام و اضمخلال در دین اسلام امام حسین خود را قربانی کرد و در این راه ایثار و مجاهدت کردند، گفت: در این شرایط دشمن تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ما راه اندازی کرده که می طلبد اصحاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات اسفند ماه برنامه دارد

دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات اسفند ماه برنامه دارد