مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-09پزشكي

اتمام پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا دهه فجر


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: وزیر بهداشت و درمان بر لزوم اتمام پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا دهه فجر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی جاودان در خصوص دیدار مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان، افزود: طی این نشست بر لزوم اتمام پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا دهه فجر به وسیله مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید شد.

وی بیان کرد: در این جلسه در مورد مشکلات حوزه بهداشت، اورژانس استان، جذب گردشگر سلامت و جذب دانشجوی بین المللی، همچنین استفاده از طرفیت مناطق آزاد برای تولید تجهیزات، ملزومات پزشکی، دارو و مکمل های دارویی در استان به وسیله وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید شد.

جاودان خاطرنشان کرد: در این جلسه تامین زیرساخت های رفاهی و آموزشی موقت از جمله خوابگاه دخترانه و پسرانه، کلاس های درس و فضای آموزشی مورد نیاز دانشکده در شرق و غرب استان به محوریت شهرستان های میناب و بندرلنگه مصوب شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص تخصیص زمین مورد نیاز، تصریح کرد: طراحی جامع و اجرای فازبندی احداث دانشکده علوم پزشکی شرق و غرب در این جلسه تصمیم گیری و مقرر شد پس از طراحی و تصویب طرح، نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز، تامین زیرساخت آب و برق و احداث ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا دهه فجر

اتمام پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا دهه فجر