مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-22سياسي

لزوم تعبیه شناسنامه ژنتیک و حرکت به سمت درمان فردمحور/ نجات بخشی شتر دوکوهانه


رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا جهاددانشگاهی بر لزوم تعبیه شناسنامه ژنتیک برای شهروندان و زمینه سازی لازم برای حرکت به سمت درمان فردمحور در کشور تاکید کرد.

- رییس پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی در سمنان تشریح کرد: لزوم تعبیه شناسنامه ژنتیک و حرکت به سمت درمان فردمحور/ نجات بخشی شتر دوکوهانه ایسنا/سمنان رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا جهاددانشگاهی بر لزوم تعبیه شناسنامه ژنتیک برای شهروندان و زمینه سازی لازم برای حرکت به سمت درمان فردمحور در کشور تاکید کرد.

محمدرضا صادقی 31 مردادماه در دیدار با صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان که با حضور منصفی راد رییس جهاددانشگاهی استان سمنان و تعدادی از مدیران پژوهشگاه ابن سینا در استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به سابقه دو دهه ای این پژوهشگاه در حوزه های پژوهشی و درمانی مرتبط با تولیدمثل اظهار کرد: پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی بیش از دو دهه سابقه فعالیت علمی پژوهشی و درمانی در تولید مثل انسانی و تولیدمثل دامی داشته و در خدمات این پژوهشگاه طی این سال ها هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی افزایش قابل توجهی داشته است.

وی به دانش فنی مجموعه های وابسته به جهاددانشگاهی پرداخت و افزود: هم مجموعه پژوهشگاه ابن سینا و هم مجموعه پژوهشگاه رویان جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعبیه شناسنامه ژنتیک و حرکت به سمت درمان فردمحور/ نجات بخشی شتر دوکوهانه

لزوم تعبیه شناسنامه ژنتیک و حرکت به سمت درمان فردمحور/ نجات بخشی شتر دوکوهانه