مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-12سياسي

شرایط نامزد شدن اعضای هیأت علمی و مسؤولان وزارت علوم در انتخابات مجلس


سخنگوی وزیر علوم شرایط نامزد شدن اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مسؤولان وزارت علوم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

- علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره شرایط کاندیدا شدن اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت اعضای هیأت علمی در انتخابات به عنوان کاندیدا آزاد است و هرکدام از اعضای هیأت علمی می توانند کاندیدا شوند و محدودیتی وجود ندارد، ما از همکاران مان در دانشگاه های سراسر کشور دعوت هم می کنیم که به دلیل تعهد، تخصص و اخلاق شان حتما تلاش کنند که اگر فکر می کنند شایستگی دارند در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند و حتما مردم هم به اعضای هیأت علمی اعتماد می کنند.

وی درباره شرایط کاندیدا شدن مسؤولان وزارت علوم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: در این زمینه دستورالعملی از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است که براین اساس افرادی که مسؤولیت شان از حدی بالاتر است برای کاندیدا شدن باید 6 ماه قبل از انتخابات استعفای خود را اعلام می کردند که الان تاریخش هم گذشته است.

شمسی پور اظهار داشت: قاعدتا اگر کسی پست اداری که از سوی وزارت کشور اعلام شده را داشته باشد و استعفا هم نداده باشد امکان نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط نامزد شدن اعضای هیأت علمی و مسؤولان وزارت علوم در انتخابات مجلس

شرایط نامزد شدن اعضای هیأت علمی و مسؤولان وزارت علوم در انتخابات مجلس