مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14سياسي

تشکل ها، بسترساز توسعه و همراهان دولت برای شناخت مشکلات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یادداشتی درباره تشکل ها نوشت:یکی از دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، - وزیر کار گفت: معتقدیم بدون همراهی تشکل های کارگری و کارفرمایی، تشکل های بازنشستگان و سازمان های مردم نهاد نمی توانیم به شناخت دقیق از مشکلات و ارائه راهکار های اساسی در حل مسائل دست یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یادداشتی درباره تشکل ها نوشت:یکی از دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، رویکرد مردم سالارانه امامین انقلاب در توجه به جایگاه واقعی مردم در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی است.

ازهمین رو روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی هم مرهون آموزه ها، نگاه عالمانه و بینش عمیق آنان و بزرگانی همچون شهید بزرگوار آیت الله دکتر بهشتی به حضور و مشارکت مسئولانه و سازنده مردم در فرآیند های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور است.

بر این اساس، گفتمان دولت مردمی سیزدهم و در ذیل آن راهبرد و سیاست عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه تشکل ها و مشارکت های اقتصادی و اجتماعی بر محور مشارکت حداکثری تشکل ها و متکی به ظرفیت و توان عملیاتی فعالان و جهادگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل ها، بسترساز توسعه و همراهان دولت برای شناخت مشکلات

تشکل ها، بسترساز توسعه و همراهان دولت برای شناخت مشکلات