مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 00:102023-07-24اجتماعي

اجرای طرح تابستانه قلم برای جلوگیری از افت تحصیلی دبستانی ها


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز اجرای طرح تابستانه با هدف جلوگیری از افت تحصیلی در تابستان و کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان دبستانی خبر داد.

- اجرای طرح تابستانه "قلم" برای جلوگیری از افت تحصیلی دبستانی ها ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز اجرای طرح تابستانه با هدف جلوگیری از افت تحصیلی در تابستان و کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان دبستانی خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار طرح تابستانه قلم، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش در کنار آموزش، ایجاد بستر مناسب برای رشد همه جانبه و نهادینه کردن تفکر در دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه تابستان یکی از بهترین فرصت ها برای دانش آموزان است، ادامه داد: ایام تابستان می تواند فصل پیشرفت و ارتقا و تقویت بنیه علمی دانش آموزان باشد و به این منظور، با ایجاد فرصت برابر آموزشی و با هدف اجرای طرح جهش تحصیلی، همچنین ایجاد فرصت یادگیری پایدار، طرح آموزشی قلم تابستانه ویژه همه دانش آموزان دوره ابتدایی استان خوزستان اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: کمک به تحقق اهداف اسناد بالادستی، اجرای برنامه درسی، ارتقای سطح آموزشی، جلوگیری از افت تحصیلی در تابستان، کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان و استفاده از توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تابستانه قلم برای جلوگیری از افت تحصیلی دبستانی ها

اجرای طرح تابستانه قلم برای جلوگیری از افت تحصیلی دبستانی ها