مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-23سياسي

جزییات مولدسازی دارایی های مازاد دولت/ یک پروژه آماده عرضه است


بر اساس اطلاعات ثبت شده در تالار مولدسازی دارایی های مازاد دولت، 58 پروژه در مرحله «مصوب مازاد» و تنها یک پروژه در ملحه «آماده عرضه» قرار دارد.

- بر اساس اطلاعات ثبت شده در تالار مولدسازی دارایی های مازاد دولت، 58 پروژه در مرحله مصوب مازاد و تنها یک پروژه در ملحه آماده عرضه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فروردین سال جاری آیین نامه اجرایی اصلاحی مولدسازی دارایی های دولت به تصویب هیأت مولدسازی و شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا رسید و زیرساختی برای انجام امر مولدسازی که در عمل پیچیدگی های زیادی دارد صورت گرفت.

در ادامه نیز با شروع به کار دبیرخانه، فرایند شناسایی دارایی ها، ارزش افزایی به منظور جلوگیری از خام فروشی، قیمت گذاری به منظور آماده سازی ملک و انتخاب روش مولدسازی انجام شد و پس از برگزاری حدود 10 جلسه تخصصی هیأت عالی مولدسازی با حضور مسئولان ارشد سه قوه، بیستم تیر ماه وزارت امور اقتصادی و دارایی از تالار مولدسازی دارایی های دولت رونمایی کرد؛ هدف از راه اندازی این تالار شفاف سازی شفافیت و رقابت در مولدسازی دارایی های دولت اعلام شد.

58 پروژه در مرحله مصوب مازاد یکی از بخش های تالار مولدسازی مصوب مازاد است که طبق اطلاعات ثبت شده در سایت، تعداد پروژه های این بخش 58 عدد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مولدسازی دارایی های مازاد دولت/ یک پروژه آماده عرضه است

جزییات مولدسازی دارایی های مازاد دولت/ یک پروژه آماده عرضه است