مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-19فناوري

اتصال 95 درصد روستاهای شهرستان دیر به شبکه ملی اطلاعات


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعت استان بوشهر از اتصال 95 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان دیر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سملیان ظهر شنبه در نشست بررسی برنامه توسعه زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان دیر اظهار داشت: همدلی واحدها در تحقق برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: تکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تکمیل دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات است و در همین راستا تاکنون از مجموع 21 روستای بالای 20 خانوار شهرستان دیر 20 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعت استان بوشهر خاطرنشان کرد: ظرف 6 ماه آینده نیز روستاهای کناری و دمی گز نیز از این امکان برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم سیاست های استان تکمیل شبکه فیبر نوری FTTH توسط اپراتورها و شرکت مخابرات منطقه است افزود: با همکاری شهرداری ها به منظور اعطای مجوز حفاری به اپراتورها به جهت تکمیل پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرستان دیر بخش زیادی از درخواست ها که عمدتاً دریافت خدمات ثابت است رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 95 درصد روستاهای شهرستان دیر به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 95 درصد روستاهای شهرستان دیر به شبکه ملی اطلاعات