مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-21اجتماعي

کمبود معلم و چالش های مدارس عشایری در فارس


مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس با اشاره به استهلاک بالای تجهیزات مدارس سیار، دسترسی نداشتن دانش آموزان به زیرساخت های ارتباطی پیشرفته و دشواری های تامین کتاب ها و ملزومات درسی، - ایسنا/فارس مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس با اشاره به استهلاک بالای تجهیزات مدارس سیار، دسترسی نداشتن دانش آموزان به زیرساخت های ارتباطی پیشرفته و دشواری های تامین کتاب ها و ملزومات درسی، پیش بینی کرد که در سال جدید تحصیلی مدارس عشایر این استان با کمبود بیش از 140 معلم مواجه باشند.

میثم رضازاده چگینی دوشنبه 30 مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشخصه بارز زندگی عشایری محرومیت، نبود دسترسی به امکانات رفاهی و شرایط سخت زندگی است، گفت: مرحوم بهمن بیگی سبک جدید آموزشی، خارج از سبک معمول آموزش و پرورش عشایری را راه اندازی کرد.

او با بیان اینکه امروز فارغ التحصیلانی از این سبک آموزشی وارد جامعه شده اند، افزود: امروز در 12 استان کشور آموزش و پرورش عشایری مستقل داریم.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس همچنین با اشاره به اینکه پوشش آموزشی به دانش آموزان عشایر که دسترسی به مدارس ثابت ندارند از ماموریت های اصلی این مدیریت است، گفت: همکاران عشایری ما در مدارس عشایزی همراه با کوچ ایل حرکت می کنند و فرآیند اموزشی را ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم و چالش های مدارس عشایری در فارس

کمبود معلم و چالش های مدارس عشایری در فارس