مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-28سياسي

مکتب امام حسین (ع) شخصیت انسان را معماری می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم محرم، گفت: مکتب امام حسین (ع) شخصیت انسان را معماری می کند.

- بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم محرم، گفت: مکتب امام حسین (ع) شخصیت انسان را معماری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: مردم با حضور گسترده در مراسم دهه اول محرم نقشه های دشمن را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال کمرنگ جلوه دادن این مراسم معنوی بودند خاطرنشان کرد: حضور پرشور ملت ایران در آیین های محرم مشت محکمی به دهان تمام یاوه گویان زد و نشان داد که این ملت امت امام حسین (ع) هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) آیینه تمام نمای اسلام ناب محمدی (ص) است ادامه داد: نگاه محب و رهرو امام حسین (ع) فراتر از این دنیای فانی و قرآن احساس جهان بینی او است.

وی افزود: امسال همچون گذشته همه گروه ها و قشرها زیر بیرق سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) قرار گرفتند و انتظار می رود این وحدت حسینی با همین روحیه و رویه در جامعه ادامه دار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام حسین (ع) شخصیت انسان را معماری می کند

مکتب امام حسین (ع) شخصیت انسان را معماری می کند