مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-03بين الملل

حضور مرموز هواپیمای نظامی روسیه در کره شمالی


طبق تصاویر ماهواره ای و گزارش های پایگاه خبری «ان کی نیوز»، چند روز پس از سفر وزیر دفاع روسیه به کره شمالی و دیدار با رهبر این کشور که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، - طبق تصاویر ماهواره ای و گزارش های پایگاه خبری ان کی نیوز ، چند روز پس از سفر وزیر دفاع روسیه به کره شمالی و دیدار با رهبر این کشور که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، یک هواپیما نظامی روسی در سفری از پیش اعلام نشده وارد پیونگ یانگ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش ان کی نیوز پایگاه خبری آمریکایی که اغلب خبرهای مربوط به کره شمالی را پوشش می دهد، یک هواپیما نیروی هوایی روسیه موسوم به Il-62M با شماره ثبت شده RA-86559 از مسکو پرواز کرد و در تاریخ 1 اوت (10 مرداد) پس از ساعت 8 صبح به وقت محلی وارد پیونگ یانگ شد.

تجزیه و تحلیل پایگاه خبری ان کی نیوز از تصاویر ماهواره ای نشان می دهد، هواپیمایی مطابق با ظاهر و ابعاد هواپیمای نظامی نامبرده شده در مقابل ترمینال فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ در 2 اوت (11 مرداد) ساعت 11:28 پیش از ظهر دیده شده است.

طبق گزارش ها، این هواپیما سپس در همان روز ساعت 9 شب به وقت محلی پیونگ یانگ را ترک کرده و به طور کلی حدود 36 ساعت در کره شمالی بوده است.

این هواپیما یک هواپیمای مسافربری وی آی پی است که برای هیات های نظامی مورد استفاده قرار می گیرد و پیشتر الکساندر فومین، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مرموز هواپیمای نظامی روسیه در کره شمالی

حضور مرموز هواپیمای نظامی روسیه در کره شمالی