مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-23سياسي

تاکید وزیران امور خارجه ایران و کویت بر برگزاری نشست اضطراری کشورهای عضو سازمان همک


وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با «سالم عبد الله الجابر الصباح»، وزیر امور خارجه کویت ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک، - در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک انجام شد تاکید وزیران امور خارجه ایران و کویت بر برگزاری نشست اضطراری کشورهای عضو سازمان همک وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با سالم عبد الله الجابر الصباح ، وزیر امور خارجه کویت ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک، بر اتخاذ موضع قاطع کشورهای اسلامی در محکومیت و پیشگیری از این اقدامات تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعبدالهیان در این گفت وگوی تلفنی ضمن تقدیر از مواضع دولت کویت در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک، خواستار برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و ارسال پیام قوی برای محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی شد.

وی همچنین با اشاره به روابط خوب جمهوری اسلامی ایران و کویت، اظهار کرد : ما معتقدیم در سایه همکاری کشورهای منطقه می توانیم بدون حضور بیگانگان، منطقه ای دارای صلح، ثبات و پیشرفت داشته باشیم.

وزیر امور خارجه کویت نیز ضمن استقبال از پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان برای برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیران امور خارجه ایران و کویت بر برگزاری نشست اضطراری کشورهای عضو سازمان همک

تاکید وزیران امور خارجه ایران و کویت بر برگزاری نشست اضطراری کشورهای عضو سازمان همک