مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-26سياسي

کتاب بی تفاوتی ممنوع در بوشهر رونمایی شد


در هشتمین شب از عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور نائب رییس مجلس خبرگان رهبری کتاب «بی تفاوتی ممنوع» در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، در هشتمین شب از عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور نائب رییس مجلس خبرگان رهبری کتاب بی تفاوتی ممنوع در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر رونمایی شد.

  کتاب بی تفاوتی ممنوع ، مقدمه ای بر یادگیری الفبای نهضت سوادآموزی واجب فراموش شده است.

  در این کتاب 140 صفحه ای، چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن، نهج البلاغه، احادیث، ادیان و مذاهب، استفتائات از کلینی تا خمینی (ره)، منویات رهبری، سیره شهدا و انقلاب اسلامی بررسی و خواننده از مرحله شعاری یا حسین (ع) به مرحله عملی با حسین (ع) هدایت می شود.

  کتاب بی تفاوتی ممنوع چهارمین کتاب تاریخی فرهنگی سید حسین ناظر و اولین کتاب این نویسنده اصفهانی در زمینه آموزش تخصصی واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است.

  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رییس مجلس خبرگان رهبری در آیین رونمایی از کتاب بی تفاوتی ممنوع از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اصلی نهضت و قیام امام حسین (ع) در واقعه عبرت آموز کربلا نام برد و بر همگانی شدن این دو واجب دینی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب بی تفاوتی ممنوع در بوشهر رونمایی شد

کتاب بی تفاوتی ممنوع در بوشهر رونمایی شد