مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-09سياسي

نبود بستر مناسب الکترونیکی دلیل عدم تنظیم سند درست است


شهرکرد_ نایب رییس کانون سردفتران چهارمحال و بختیاری، نبود اینترنت و بستر مناسب الکترونیکی را دلیل عدم تنظیم درست سند دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصیب شریفی آزاد عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: کار سردفتران بر اساس قانون کار نیست، اگر ما دفترداران در سن 40 سالگی بازنشسته شویم با توجه به اینکه سن بازنشستگی بر طبق 60 سال تعریف شده است، تا زمانی که به 60 سال نرسیده ایم نمی توانیم از حقوق و مزایایی بازنشستگی بهره مند شویم.

وی بابیان اینکه نبود اینترنت و بستر مناسب الکترونیکی را دلیل عدم تنظیم درست سند دانست و بیان کرد: دریکی دوماهه اخیر متأسفانه به علت قطعی اینترنت، سامانه های اداری مربوط به ثبت اسناد، تنظیم درست سند با مشکل روبه رو شده و موجب نارضایتی بسیاری از مراجعه کنندگان ما شده است.

شریفی آزاد گفت: قوانین تسهیل کسب وکار برای دو صنف وکلا و سردفتران بسیار زیان آور بوده است، این قانون باعث شده است افراد زیادی وارد حرفه سردفتری شوند و همین تعداد زیاد دفاتر و سردفتر باعث افزایش تخلفات در حوزه جعل می شود.

نایب رییس کانون سردفتران و دفتر یاران استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال در آزمون سردفتری، 135 نفر قبول شدند که این تعداد زیاد باوجود درآمد کم و اختصاص مالیات 10 درصدی به صنف سردفتران افزوده شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بستر مناسب الکترونیکی دلیل عدم تنظیم سند درست است

نبود بستر مناسب الکترونیکی دلیل عدم تنظیم سند درست است