مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-08سياسي

بررسی وضعیت توسعه ارتباطات روستایی و پروژه فیبرنوری


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وضعیت ارتباطی انتخابیه دزفول و کهگیلویه، بهمیی، چرام، لنده و گرگان و آق قلا، را در حضور نمایندگان مردم این حوزه ها بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه دیدارهای هفتگی خود با نمایندگان مردم، با سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول، سید محمد موحد، نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا، دیدار کرد و وضعیت ارتباطی حوزه های انتخابی آنان را مورد بررسی قرار داد.

وزیر ارتباطات در دیدار با نماینده دزفول با اشاره به اینکه از 148 روستای بالای بیست خانوار این شهرستان 113 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند، گفت: تا دهه فجر سال جاری 35 روستای باقی مانده به اینترنت پرسرعت تجهیز می شوند و ارتباطات 5 روستا نیز ارتقا پیدا می کند.

زارع پور در دیدار با نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده نیز با اعلام اینکه 299 روستای بالای بیست خانوار این شهرستان ها از 304 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند، گفت: 51 روستا از این تعداد در دولت سیزدهم تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفتند و 5 روستای باقی مانده نیز تا آذرماه سال جاری تحت پوشش قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت توسعه ارتباطات روستایی و پروژه فیبرنوری

بررسی وضعیت توسعه ارتباطات روستایی و پروژه فیبرنوری