مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-15اقتصادي

راه اندازی یک سرویس ویژه برای سفرهای برون شهری زائران اربعین در خوزستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سرویس درب تا درب (آیرو) برای سفر های برون شهری زائران اربعین حسینی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سرویس درب تا درب (آیرو) با همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه و با تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سفر های برون شهری زائران اربعین حسینی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این راه اندازی این سرویس کمک به طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی است، افزود: با راه اندازی این سرویس می توان از ظرفیت ناوگان سواری کرایه به شکل اینترنتی و درب تا درب استفاده حداکثری کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: مدیریت شرکت مسافربری نیز با امکان دسته بندی انواع خودرو و بررسی تخلفات رانندگان و سرویس های اختصاصی و شرکتی، بهترین خطوط و مسیر های فعالیت را می توانند به متقاضیان ارائه کنند.

غزیعلی ادامه داد: این سرویس همچنین دارای ظرفیت هایی از قبیل کرایه به شکل مسیری، کرایه به صورت ظرفیت و صندلی، کرایه دربستی، نوبت دهی و ارائه سرویس براساس هر مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی یک سرویس ویژه برای سفرهای برون شهری زائران اربعین در خوزستان

راه اندازی یک سرویس ویژه برای سفرهای برون شهری زائران اربعین در خوزستان