مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-10فرهنگي

تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه آذربایجان شرقی


در مراسم روز خبرنگار با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشکسوتان عرصه رسانه آذربایجان شرقی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نشست صمیمی فرشاد مهدی پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار، عصر امروز در مجتمع فرهنگی سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار شد.

در حاشیه این نشست با اهدای لوح یادبودی از سال ها تلاش بی شائبه حبیب چرندابی، علی نیکرفتار خیابانی و یوسفعلی خوش نیت پیشکسوتان عرصه رسانه استان تجلیل شد.

حبیب چرندابی متولد 16مهرماه 1330 در تبریز، پیشکسوت و خبره حرفه خبر و روزنامه نگاری ورزشی در استان آذربایجان شرقی با حدود51 سال فعالیت در این حوزه است.

وی کار روزنامه نگاری را از سال1351به همراه روانشاد علی محمد خانلو یکی از چهره های شاخص فوتبال کشور با مجله دنیای ورزش آغاز کرد و به دلیل علاقه زیاد به نوشتن و انتقال مرحوم خانلو به تهران روزنامه اطلاعات را نیز با تلاش های مستمر و مداوم خود در تبریز فعال کرد و با همراهی استاد ابراهیم افشار که در کیهان ورزشی قلم میزد، به ورزش این استان انگیزه مضاعف بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه آذربایجان شرقی

تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه آذربایجان شرقی