مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-23اقتصادي

پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران سمنانی/ احیای 120 قنات در استان


استاندار و رییس شورای کشاورزی استان از پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران این استان در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 75 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید تضمینی شده است.

- ایسنا/سمنان استاندار و رییس شورای کشاورزی استان از پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران این استان در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 75 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید تضمینی شده است.

سیدمحمدرضا هاشمی 1 مرداد در شورای کشاورزی استان از افزایش خرید تضمینی گندم در استان خبر داد و اظهار کرد: سیاستگذاری درست دولت در افزایش قیمت گندم باعث افزایش تحویل گندم شده و تاکنون گندمکاران استان 75 هزار تن گندم تولیدی خود را تحویل مراکز خرید در شهرستان های استان دادند.

وی ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته 63 هزار تن گندم خریداری و تحویل مراکز خرید گندم در استان شده بود.

وی با اشاره به تلاش برای پرداخت بهای گندم کشاورزان افزود: تاکنون 50 درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و تلاش می شود ماباقی مطالبات نیز پرداخت شود.

استاندار سمنان با اشاره به تنوع محصولات زراعی و باغی در استان گفت: استان سمنان از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار غنی و ارزشمندی در حوزه کشاورزی و بخش های مرتبط با آن برخوردار است، لذا باید شورای کشاورزی استان محلی برای ایجاد فکر و اندیشه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران سمنانی/ احیای 120 قنات در استان

پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران سمنانی/ احیای 120 قنات در استان