مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-26پزشكي

51 اکیپ بر ذبح دام ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت می کنند


مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان غربی گفت: 51 اکیپ ثابت و سیار بر ذبح دام های نذری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت می کنند.

- امید خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی در ایام تاسوعا و عاشورا باتوجه به انجام سنت حسنه قربانی و نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار دام در تمام شهرهای استان توسط 51 اکیپ ثابت و سیار انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره کل دامپزشکی استان و ادارات دامپزشکی شهرستان های تابعه همچون سال های گذشته در راستای تأمین سلامت جامعه، بهداشت محیط و پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام، با تشکیل اکیپ های ثابت و سیار تمهیداتی را برای معاینه و بازرسی بهداشتی دام های قربانی به صورت رایگان در این ایام فراهم کرده است.

خلیل زاده اظهار کرد: در همین راستا با هماهنگی های به عمل آمده و با به کارگیری 100 نفر نیروی فنی اعم از دامپزشک، بازرس گوشت و ناظر ذبح شرعی در قالب 51 اکیپ نظارتی و بازرسی شرعی و بهداشتی دامپزشکی شامل 20 اکیپ ثابت و 31 اکیپ سیار در سطح استان آماده پذیرش دام های نذری و قربانی (گاو، گوسفند و بز) در 2 شیفت کاری جهت نظارت بر ذبح آنها با رعایت اصول فنی، بهداشتی و شرعی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 اکیپ بر ذبح دام ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت می کنند

51 اکیپ بر ذبح دام ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت می کنند