مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-10اقتصادي

بذرپاش: 2 هزار پرواز و 7 هزار اتوبوس داخلی برای ایام اربعین تدارک دیده شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در بازدید از پروژه های اربعین گفت: 46 هزار میلیارد ریال اعتبار شامل 23 هزار میلیارد ریال برای پروژه راه سازی و 23 هزار میلیارد ریال هم در حوزه راهداری از قبیل بهسازی و نگهداشت مسیرها، روکش و آسفالت، نیوجرسی، نصب علائم هشدار دهنده، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در دولت سیزدهم هزینه شده است.

وی افزود: همچنین در اربعین امسال  اقدامات زیرساختی چشمگیری مانند آسفالت محوطه، ایجاد سابیان، مه پاش، احداث و افزایش سرویس های بهداشتی با اعتبار 2 هزار و 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

  وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 8 هزار و 400 میلیارد ریال پروژه راهداری از دهه فجر تاکنون در استان ایلام هزینه  شده است، ادامه داد: باتوجه به کاهش ناوگان اتوبوس کشور در حوزه حمل و نقل نیز با توجه به اینکه در زمینه حمل و نقل زمینی با محدودیت هایی روبرو هستیم در این زمینه در ایام اربعین از کشورهای همسایه و دیگر ظرفیت های موجود برای جبران این نقیصه استفاده خواهیم کرد.

  بذر پاش گفت: برخی وزارتخانه ها و دستگاه ها مثل صمت، نفت یا شهرداری ها طبق مصوبه ستاد اربعین به مدت 10 روز اتوبوس های خود را در اختیار ستاد اربعین جهت حمل و نقل مسافران تحت مدیریت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: 2 هزار پرواز و 7 هزار اتوبوس داخلی برای ایام اربعین تدارک دیده شده است

بذرپاش: 2 هزار پرواز و 7 هزار اتوبوس داخلی برای ایام اربعین تدارک دیده شده است