مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:102023-07-24بين الملل

صهیونیست ها تاوان سکوت در برابر جنایت علیه فلسطینیان را می پردازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در جلسه هفتگی دولت در رام الله گفت که جامعه صهیونیستی تاوان سکوت در برابر جنایت های کابینه افراطی آن علیه فلسطینیان را می پردازد.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به ناآرامی های فلسطین اشغالی و تداوم تظاهرات ها، تأکید کرد که صهیونیست ها تاوان سکوت خود را می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در جلسه هفتگی دولت در رام الله گفت که جامعه صهیونیستی تاوان سکوت در برابر جنایت های کابینه افراطی آن علیه فلسطینیان را می پردازد.

از صبح امروز دوشنبه نیز صد ها نفر از مخالفان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خیابان همه مسیر های منتهی به کنست (پارلمان) این رژیم را مسدود کرده و حتی با پلیس هم درگیر و دو نفر زخمی شده اند.

  نابسامانی سیاسی در فلسطین اشغالی که به کف خیابان هم کشیده شده به جایی رسیده که دیروز اوریت فَرکاش هَکوهن نمایندهٔ پارلمان رژیم موقت، در نطق خود گریه کرد و با بیان اینکه اسراییل تاکنون با چنین فاجعه ای مواجه نبوده است خواستار توقف ویرانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها تاوان سکوت در برابر جنایت علیه فلسطینیان را می پردازند

صهیونیست ها تاوان سکوت در برابر جنایت علیه فلسطینیان را می پردازند