مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-29فناوري

استفاده دقیق از فیلترشکن استخراج می شود/ تکذیب لیست سفید و سیاه


مسئولان وزارت ارتباطات بر عدم وجود لیست سفید و سیاه اینترنت تاکید و با بررسی گزارشی درباره اختلال اینترنت عنوان کردند: باید این مساله مشخص شود که کدام بخش اختلال بابت تحریم سایت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران با حضور تدوین کنندگان گزارش، فعالان اقتصاد دیجیتال و معاونین وزیر ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نیما قاضی رییس این انجمن و پویا پیرحسینلو مدیرعامل شرکت ابرآروان به مرور این گزارش پرداختند و در ادامه چند نفر از اعضای انجمن تجارت الکترونیک تهران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

امیر لاجوردی قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات نیز با تأکید بر اینکه گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دیگر متفاوت بود، برای دقیق تر کردن این گزارش در نوبت های بعدی پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در ادامه مسئولان و مدیران وزارت ارتباطات حاضر در جلسه به بحث و بررسی شاخص ها و روش های استفاده شده در این گزارش پرداختند.

محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان های و محمد احسان خرامید رییس مرکز روابط عمومی از وزارت ارتباطات و ژوبین علاقبند، مجید رضوی، محمد خلج قاسم آبادی، نیما قاضی، سعید محمدی، محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده دقیق از فیلترشکن استخراج می شود/ تکذیب لیست سفید و سیاه

استفاده دقیق از فیلترشکن استخراج می شود/ تکذیب لیست سفید و سیاه