مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-23سياسي

تشکیل بنیادهای خیر محور برای حمایت از توانخواهان زیر پوشش بهزیستی


نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حمایت های لازم به افراد توانخواه زیر پوشش بهزیستی تاکید کرد و گفت: لازم است فرهنگ فطرت، ایمان و وجدان محوری تقویت شود، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حمایت های لازم به افراد توانخواه زیر پوشش بهزیستی تاکید کرد و گفت: لازم است فرهنگ فطرت، ایمان و وجدان محوری تقویت شود، باید یک نظام عادلانه و بنیادهای حمایتی خیرمحور شکل بگیرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز اول مرداد در جمع مسئولان اداره کل بهزسیتی مازندران با بیان اینکه دین اسلام برای مستضعفین جایگاه حمایتی و ارزش خاصی درنظر گرفته است، اظهار کرد: مستضعفین هر جامعه در بخش های مختلف نظامی، فرهنگی، معرفتی و غیره باید مورد توجه قرار گیرند.

آیت الله لایینی با اظهار اینکه نظام اقتصادی که فقر تولید می کند بیمار است، گفت: نظام اقتصادی کامل نه تنها فقر تولید نمی کند بلکه مستضعفین و فقرا را به خودکفایی می رساند لذا نهادهایی که فقرا را حمایت می کنند باید تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات حمایتی بهزیستی در سال های آینده خود را نشان می دهد، افزود: در بهزیستی کارآمد پرسنل باید از وجدان و تعهد اخلاقی بالا برخوردار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بنیادهای خیر محور برای حمایت از توانخواهان زیر پوشش بهزیستی

تشکیل بنیادهای خیر محور برای حمایت از توانخواهان زیر پوشش بهزیستی