مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-09بين الملل

انتقاد حماس از مشکل آفرینی تشکیلات خودگردان در غزه


رییس روابط بین المللی و حقوقی جنبش حماس در سخنانی گفت که تشکیلات خودگردان در نوار غزه مشکل آفرینی می کند و علی رغم حمایت های خارجی مانع از اجرایی شدن پروژه های برق و گاز می شود.

- رییس روابط بین المللی و حقوقی جنبش حماس در سخنانی گفت که تشکیلات خودگردان در نوار غزه مشکل آفرینی می کند و علی رغم حمایت های خارجی مانع از اجرایی شدن پروژه های برق و گاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی ابو مرزوق، رییس روابط بین المللی و حقوقی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت وگو با شبکه الغد در این باره اظهار کرد: ما می دانیم که مشکلات سیاسی است و متأسفانه اجازه دهید من چیزی را به شما بگویم که قبلاً نگفته ام؛ زمانی که می خواستیم مشکلات را حل کنیم، تشکیلات خودگردان جلوی ما ایستاد، در سال 2012 پروژه یک نیروگاه جدید برق را از طرف بانک توسعه اسلامی با بیش از 100 میلیون دلار آوردیم، مصر این پروژه را تایید کرد، زیرا شرط بانک این بود که این نیروگاه در منطقه مرزی رفح در منطقه سینا ساخته شود تا از حمله اسراییل به ایستگاه جلوگیری شود.

مصر هم موافقت کرد؛ اما نیاز به تایید تشکیلات خودگردان نیز داشت که تشکیلات خودگردان با این پروژه موافقت نکردند.

وی گفت: ما اکنون نیز در حال توافق بر روی یک خط گاز هستیم و با آن موافقت کردیم و قطر نیز آماده است تا منابع مالی و گاز ایستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حماس از مشکل آفرینی تشکیلات خودگردان در غزه

انتقاد حماس از مشکل آفرینی تشکیلات خودگردان در غزه