مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-08اقتصادي

استاندارد سازی 96 درصدی جایگاه های CNG ایلام


پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، اجرای مقررات ایمنی و رعایت معیار های اداره استاندارد، 96درصد جایگاه های عرضه CNG استان ایلام در سال جاری استانداردسازی شده اند.

  وی افزود: این جایگاه ها توسط شرکت ملی نفت منطقه ایلام با همکاری اداره کل استاندارد این استان بر اساس دستورالعمل و روش های اجرایی به طور مستمر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیر شرکت ملی نفت منطقه ایلام ادامه داد: به رانندگان گرامی توصیه می شود در راستای حفظ سلامت خود و سرمایه های ملی کشور در هنگام ورود به جایگاه های عرضه سوخت حتما به علائم ایمنی و هشداری نصب شده توجه کرده و نکات تذکر داده شده مختلف را از جمله  خاموش بودن موتور خودرو، باز بودن درب صندوق عقب، پیاده شدن تمامی سرنشین ها و هدایت به محل امن، سوخت گیری توسط اپراتور جایگاه، عدم استعمال دخانیات و همچنین عدم استفاده از تلفن همراه رعایت کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در سطح استان تعداد 24 جایگاه عرضه سوخت پاک وجود دارد که با داشتن 122 نازل به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات مطلوب و ایمن به شهروندان و مسافران گرامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد سازی 96 درصدی جایگاه های CNG ایلام

استاندارد سازی 96 درصدی جایگاه های CNG ایلام