مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-10سياسي

ثبت اقامت سالانه 100 میلیون نفر شب مسافر در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از ثبت اقامت سالانه 100 میلیون نفر شب مسافر در مازندران را نشانه اهمیت این خطه در عرصه گردشگری دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جلسه کارگروه تحول فرهنگی مازندران، اظهار کرد: امکانات و خدمات مازندران برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت فعلی این استان فراهم است و باید در مسیر توسعه تدابیر اصولی اندیشید.

وی با اشاره به اینکه مازندران در تعطیلات پایانی هر هفته پذیرای خیل عظیمی از مسافران است، گفت: برای تامین نیازهای خدماتی و پشتیبانی این مسافران باید اعتبارات ملی تخصیص یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با همت استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی مازندران تاکنون وقفه ای در امر خدمات رسانی به مسافران این استان رخ نداده است.

سلگی با بیان اینکه روند خدمات رسانی به مسافران مازندران تداوم خواهد یافت، اظهار کرد: اکنون به علت عدم تامین اعتبارات ویژه برای تامین نیازهای مسافران ورودی به این استان فشار زیادی به منابع استانی وارد می شود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه تحولی در حوزه فرهنگی، یادآور شد: مازندران از حیث فرهنگی تحت تاثیر خرده فرهنگ های وارداتی ناشی از هجوم مسافران قرار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اقامت سالانه 100 میلیون نفر شب مسافر در مازندران

ثبت اقامت سالانه 100 میلیون نفر شب مسافر در مازندران