مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-31اقتصادي

ساخت اولین دلتای مسی آبگرم کوره قوس الکتریکی جهان در فولاد خوزستان


مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از ساخت و بهره برداری اولین دلتای مسی آبگرم کوره قوس الکتریکی جهان در این شرکت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از ساخت و بهره برداری اولین دلتای مسی آبگرم کوره قوس الکتریکی جهان در این شرکت خبر داد.

امین ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه توجه به بومی سازی و تکیه بر دانش فنی و توان جوانان کشور، تنها مسیر عبور از گزند تحریم ها است، اظهار کرد: تضمین تداوم تولید به همراه بهره وری در این شرایط، نیازمند توجه به توان داخل است.

وی افزود: بومی سازی قطعات و تجهیزات علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، باعث خودباوری، ایجاد اشتغال و انگیزه برای شرکت های دانش بنیان و در نهایت حرکت و پویایی چرخ صنعت کشور خواهد شد و از این رو این مهم در مجموعه فولاد خوزستان به جدیت در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: یکی از طرح های مبتکرانه که با حمایت همه جانبه شرکت فولاد خوزستان و از سوی شرکت پولاد تجهیز ایرسا برای اولین بار در جهان طراحی و ساخته شد، طرح دلتای مسی آبگرم و جایگزینی به جای دلتای نسوز بتنی است.

ابراهیمی عنوان کرد: این طرح با بهره گیری از سیستم آبگرد بهینه، باعث می شود عمر نسوز استفاده شده در این کوره ها افزایش یابد و موجب کاهش هزینه ها و افزایش تولید به واسطه کاهش توقفات ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اولین دلتای مسی آبگرم کوره قوس الکتریکی جهان در فولاد خوزستان

ساخت اولین دلتای مسی آبگرم کوره قوس الکتریکی جهان در فولاد خوزستان