مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-15اقتصادي

ساخت یکی از مجهزترین ایستگاه های آتش نشانی مادر کشور در قم


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم گفت: عملیات احداث یکی از مجهزترین ایستگاه های آتش نشانی مادر کشور در بلوار پیام اعظم(ص) قم با بودجه نزدیک به 1000 میلیارد ریال آغاز شده است و این پروژه تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- سید محمد حسین دهناد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، ساخت ایستگاه آتش نشانی مادر را یکی از پروژه های عمرانی مهم شهر دانست و اظهار کرد: این پروژه در عرصه ای به مساحت 8 هزار متر مربع در حال اجرا است.

وی نیاز شهر را به ساختمان مرکزی آتش نشانی و سایت آموزشی را مورد توجه قرار داد و افزود: در حال حاضر آشیانه ایستگاه آتش نشانی مادر به مساحت 1690 متر مربع تکمیل شده و  عددی برابر 600 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ساختمان فرماندهی این پروژه در نظر گرفته شده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم بر تسریع اتمام پروژه تاکید کرد و گفت: مساحت اعیانی برج اداری این ایستگاه نیز حدود سه هزار مترمربع طراحی شده و در مجموع ایستگاه آتش نشانی مادر در مساحتی برابر 4700 مترمربع اجرا می شود و مابقی فضای باز برای ورزش، تمرین و آموزش در نظر گرفته شده است.

وی از آغاز عملیات عمرانی ساختمان فرماندهی خبر داد و گفت: در بودجه سال جاری 200 میلیارد ریال برای آغاز عملیات عمرانی تخصیص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یکی از مجهزترین ایستگاه های آتش نشانی مادر کشور در قم

ساخت یکی از مجهزترین ایستگاه های آتش نشانی مادر کشور در قم