مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-02سياسي

اختصاص اعتبار 5.3 هزار میلیاردی به راه های شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات دور دوم سفر دولت به استان مبلغ قابل توجهی به حوزه راه های شهری و روستایی استان اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جهانگیر شاهینی در برنامه زنده گفت وگوی شبکه استانی دنا با اشاره به اینکه پیگیر ماده 23 طرح های بزرگ عمرانی استان هستیم، گفت: مجوز ماده 23 محور گچساران به گناوه در حال نهایی شدن است که با بازگشایی این محور تحولات بزرگی صورت می گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان استعدادهای خوبی دارد که نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: یکی از پتانسیل های این استان نیروی انسانی فعال است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی منابع طبیعی و وجود گونه های گیاهی نادر را از دیگر استعدادهای این استان دانست و عنوان کرد: دو هزار گونه گیاهی در استان وجود دارد که برخی از آنها نادر هستند اما سوالی که مطرح می شود اینکه چه میزان از این گونه های گیاهی استفاده کردیم و چه تعداد در حال از بین رفتن است.

وی با بیان اینکه استان 11 پهنه اقلیمی دارد، گفت: با شناسایی این ظرفیت ها می توان در جهت توسعه استان برنامه ریزی مناسبی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 5.3 هزار میلیاردی به راه های شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص اعتبار 5.3 هزار میلیاردی به راه های شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد