مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-23اجتماعي

برخورد بی اغماض دادستان ها با عوامل بسترساز آتش سوزی جنگلی و مرتعی در سمنان


رییس کل دادگستری استان خواستار برخورد بی اغماض دادستان ها با متخلفان حوزه های منابع طبیعی و آتش سوزی و آسیب به اراضی جنگلی و مرتعی در استان شد.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان خواستار برخورد بی اغماض دادستان ها با متخلفان حوزه های منابع طبیعی و آتش سوزی و آسیب به اراضی جنگلی و مرتعی در استان شد.

محمدجعفر عبدالهی یکم مردادماه با اشاره به افزایش قابل توجه دما در تابستان امسال و احتمال آتش سوزی در عرصه های جنگلی بر لزوم حفظ منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع و محیط زیست رتاکید و اظهار کرد: حفاظت، صیانت و مدیریت به هنگام و صحیح از این مواهب الهی در همه سال ها و به ویژه در سال جاری که به لحاظ افزایش دما، احتمال بروز آتش سوزی در جنگل ها و مراتع سراسر استان بیشتر است امری ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و دریافت اخطارها و کاهش رطوبت در سطح عرصه های جنگلی و مراتع استان و وزش بادهای گرم لازم است مدیریت بحران استانداری سمنان با دعوت از دستگاه های متولی با پیش بینی های شایسته، برنامه های موثری برای حفاظت و صیانت از عرصه های منابع طبیعی سطح استان اتخاذ تا کوچک ترین بی احتیاطی و عدم رعایت ایمنی سبب آسیب و خسارت مهیب در استان نشود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بی اغماض دادستان ها با عوامل بسترساز آتش سوزی جنگلی و مرتعی در سمنان

برخورد بی اغماض دادستان ها با عوامل بسترساز آتش سوزی جنگلی و مرتعی در سمنان