مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:002023-08-22اقتصادي

صدور 10 هزار پروانه کسب برای واحدهای صنفی جدید در خراسان شمالی


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خراسان شمالی در دولت سیزدهم گفت: برای 10 هزار واحد صنفی جدید، - ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خراسان شمالی در دولت سیزدهم گفت: برای 10 هزار واحد صنفی جدید، پروانه کسب صادر شده است.

حسین حاجی بگلو در گفت وگو با ایسنا، به شفافیت در زمینه صدور مجوزها، تسهیل گری و تسریع در فرآیند اخذ مجوز کسب وکار اشاره و اظهار کرد: از اولویت های دولت سیزدهم، تسهیل و شفافیت صدور مجوزهاست که پیرو آن اداره کل صمت نیز اقداماتی در خصوص مانع زدایی و رفع خلاها برای تسهیل فرآیند اخذ مجوز داشته است.

وی به راه اندازی 60 کارخانه در دولت سیزدهم اشاره کرد که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری محقق شد و در فضای تحریمی کشور با ایجاد شفافیت در کسب مجوزهای کسب و کار، تلاش شد روحیه امید و خودباوری در مردم تقویت شود.

وی ادامه داد: تاکید دولت سیزدهم، ایجاد شفافیت بود تا در گذر زمان، رانت ها و عوامل فساد شناخته و کنار گذاشته شوند و اثبات شود در این فضای تحریمی که دشمنان خارجی و داخلی از هر سو، اقتصاد و معشیت مردم را هدف قرار داده اند از بحران خارج شد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 10 هزار پروانه کسب برای واحدهای صنفی جدید در خراسان شمالی

صدور 10 هزار پروانه کسب برای واحدهای صنفی جدید در خراسان شمالی