مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-06بين الملل

رژه نظامی جهاد اسلامی در غزه در اولین سالگرد نبرد «وحدت میدان ها»


گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت اولین سالگرد نبرد «وحدت میدان ها» رژه نظامی در نوار غزه برگزار کرد.

- رژه نظامی جهاد اسلامی در غزه در اولین سالگرد نبرد وحدت میدان ها گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت اولین سالگرد نبرد وحدت میدان ها رژه نظامی در نوار غزه برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، شامگاه شنبه، به مناسبت اولین سالگرد نبرد وحدت میدان ها ، رژه ای نظامی برگزار کرد؛ نبردی که گردان ها در پاسخ به جنایات پی در پی دشمن وارد آن شدند که آخرین آن ترور یکی از اعضای شورای نظامی، فرمانده منطقه شمال، شهید تیسیر الجعبری ابومحمود و تعدادی از مبارزان بود.

این رژه نظامی در خیابان های شهر غزه با حضور یگان های مختلف رزمی برگزار شد و به خانه شهدای نبرد وحدت میدان ها در تیپ غزه رسید و بسیاری از سلاح های مورد استفاده گردان های القدس در نبردهایش با دشمن را به نمایش گذاشت.

در این رژه صدها نفر از اعضای گردان های القدس حضور داشتند.

این رژه شامل کاروانی از خودروهای چهار چرخ متحرک بود که حامل رزمندگان گردان های القدس بود که در خیابان های شهر غزه تردد و سلاح های مختلف، موشک های ضد تانک، مسلسل های سنگین و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه نظامی جهاد اسلامی در غزه در اولین سالگرد نبرد «وحدت میدان ها»

رژه نظامی جهاد اسلامی در غزه در اولین سالگرد نبرد «وحدت میدان ها»