مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-06حوادث

جان باختن 120 نفر در حوادث رانندگی چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال


مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال 120 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند که این آمار سال گذشته 75 فوتی طی 4 ماه بوده است و بنابراین آمار فوتی های حوادث رانندگی استان 60 درصد افزایش یافته است.

- حمیدرضا نظیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به آمار حوادث منجر به فوت در استان گفت: در 4 ماهه نخست امسال 9 نفر جان خود را در حوادث کار از دست دادند و آمار فوتی ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه در 4 ماهه نخست سال گذشته 88 نفر دچار مصدومیت در حوادث کار شدند که از این تعداد 3 نفر زن و 85 نفر مرد بودند، افزود: در 4 ماهه نخست سال جاری نیز 112 نفر در حوادث کار دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به اینکه آمار مصدومیت در حوادث نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است، بیان کرد: از ابتدای امسال120 نفر جان خود را در حادثه تصادف از دست داده اند این آمار سال گذشته 75 فوتی طی 4 ماه بوده است که آمار فوتی ها در حوادث رانندگی 60 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین آمار فوتی ها در حوادث کار طی سال گذشته عمدتا به سقوط از بلندی و در سال جاری مربوط به برق گرفتگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 120 نفر در حوادث رانندگی چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال

جان باختن 120 نفر در حوادث رانندگی چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال