مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 23:052023-07-26فناوري

جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران برگزار شد


جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران روز دوشنبه در امارت کلاه فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

- جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران روز دوشنبه در امارت کلاه فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دوشنبه شب جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران با حضور تدوین کنندگان گزارش، فعالان اقتصاد دیجیتال و معاونان وزیر ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نیما قاضی، رییس این انجمن و پویا پیرحسینلو، مدیرعامل شرکت ابرآروان به مرور این گزارش و در ادامه تنی چند تن از اعضای انجمن تجارت الکترونیک تهران به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.

امیر لاجوردی، قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات نیز با تأکید بر اینکه گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دیگر متفاوت بود، برای دقیق تر کردن این گزارش در نوبت های بعدی پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در ادامه مسوولان و مدیران وزارت ارتباطات حاضر در جلسه به بحث و بررسی شاخص ها و روش های استفاده شده در این گزارش پرداختند.

در این جلسه محمد جعفرپور - مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، رضا باقری اصل - معاون امور دولت، مجلس و استان ها و محمد احسان خرامید - رییس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران برگزار شد

جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران برگزار شد