مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-05سياسي

جهاد دانشگاهی مولود تفکر ما می توانیم است


ایسنا به عنوان رسانه ای در راستای جهاد تبیین مجاهدانه و شبانه روز در این راه گام های محکم خود را به سوی افقی که انقلاب اسلامی ترسیم کرده بر می دارد.

- /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ جهاد دانشگاهی مولود تفکر "ما می توانیم" است ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: ایسنا به عنوان رسانه ای در راستای جهاد تبیین مجاهدانه و شبانه روز در این راه گام های محکم خود را به سوی افقی که انقلاب اسلامی ترسیم کرده بر می دارد.

علی نظری با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از افتخارات نظام، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا به عنوان زیرمجموعه جهاد دانشگاهی رسانه ایست در راستای جهاد تبیین که مجاهدانه و شبانه روز در این راه گام های محکم خود را به سوی افقی که انقلاب اسلامی ترسیم کرده بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی و مولود تفکر ما می توانیم است، افزود: جهاد دانشگاهی مولود آن آرمان های بلند بالای انقلاب شکوهمند اسلامی است که به جوانان خود تکیه کرد و به پیروزی رسید.

رییس دانشگاه لرستان در ادامه با بیان اینکه انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعتماد به جوانان، افکار، اندیشه و توانمندی های آنان توانست روی پای خود بایستد و در مقابل استکبار و ابرقدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی مولود تفکر ما می توانیم است

جهاد دانشگاهی مولود تفکر ما می توانیم است