مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-05سياسي

راهبرد «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات» ترسیم شود


رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: 4 مؤلفه «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات» از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است که باید به نحو احسن از سوی متولیان امر برگزاری انتخابات مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، رییس ستاد انتخابات استان البرز در جلسه مشترک کمیته سیاسی و نشست هم اندیشی با معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری های استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، خطاب به معاونین سیاسی فرمانداری های شهرستان های استان، گفت: ترسیم راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات از سوی فرمانداری های شهرستان های استان به عنوان متولیان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سطح استان به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است که باید به نحو احسن از سوی متولیان امر برگزاری انتخابات مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: از تمامی ظرفیت های موجود در سطح شهرستان های استان به منظور ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی استفاده کنید تا بسترهای ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات» ترسیم شود

راهبرد «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات» ترسیم شود