مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-04سياسي

امر به معروف و نهی از منکر باید از راهش انجام شود


امام جمعه موقت همدان به اهمیت تقابل حق و باطل در کربلا اشاره کرد و گفت: از ابتدای خلقت حق با باطل درگیر بوده و اکثریت و اقلیت در این تقابل مهم نیست.

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان به اهمیت تقابل حق و باطل در کربلا اشاره کرد و گفت: از ابتدای خلقت حق با باطل درگیر بوده و اکثریت و اقلیت در این تقابل مهم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن طاهری جمعه 13مرداد در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه همدان با بیان اینکه در تقابل حضرت ابراهیم(ع) یا حضرت موسی و برادرش با انبوهی از کفار اکثریت و اقلیت مهم نبود بلکه تقابل حق و باطل اهمیت داشت، افزود: تقابل 72 تن از اصحاب کربلا در مقابل 30 هزار لشکر یزید مهم نبود بلکه حقانیت امام حسین(ع) در مقابل لشکر یزید اهمیت داشت.

طاهری با تاکید بر اینکه سعی کنید در جانب حق بایستید و فریب کثرت باطل را نخورید، گفت: در حال حاضر از 8 میلیارد جمعیت دنیا، یک میلیارد مسلمان هستند.

وی با گریزی به آیات قرآن مبنی بر اینکه حق ماندنی است و باطل رفتنی است، مطرح کرد: در کربلا و سپاه امام حسین(ع) تبعیضی وجود نداشت چرا که ایشان روز عاشورا بر بالین 8 نفر از شهدا رفتند که دو نفر آنان برده بودند امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه سیدالشهدا(ع) اصحاب خود را از همه شهدا بالاتر معرفی کرد، خطاب به نمازگزاران گفت: برای امام ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر باید از راهش انجام شود

امر به معروف و نهی از منکر باید از راهش انجام شود