مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-10اقتصادي

مجموعه چند منظوره تفریحی بهشت ماندگار تبریز احداث می شود


عملیات احداث مجموعه چند منظوره تجاری، رفاهی، ورزشی، خدماتی ترمینال مرکزی شهرداری با عنوان بهشت ماندگار در زمینی به مساحت به بیش از 16 هزار و 700 متر مربع و در هفت طبقه سازه ای آغاز می شود.

- مجموعه چند منظوره تفریحی "بهشت ماندگار" تبریز احداث می شود ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: عملیات احداث مجموعه چند منظوره تجاری، رفاهی، ورزشی، خدماتی ترمینال مرکزی شهرداری با عنوان بهشت ماندگار در زمینی به مساحت به بیش از 16 هزار و 700 متر مربع و در هفت طبقه سازه ای آغاز می شود.

یعقوب هوشیار عنوان کرد: این مجموعه چند منظوره تجاری، رفاهی، ورزشی، خدماتی در سایت شرقی ترمینال مرکزی تبریز با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان احداث می شود.

وی افزود: ایجاد کمپ گردشگری و ایجاد امکانات رفاهی، ورزشی و خدماتی برای گردشگران و مسافران در پایانه مسافربری به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر از پروژه های عمرانی است که ضروری است در اولویت اقدامات اجرای شهرداری تبریز قرار گیرد.

وی از جمله اهداف اجرای این پروژه را فراهم کردن امکاناتی برای مراجعین و شهروندان جهت دسترسی به همه نیازهای فرهنگی، تجاری و ورزشی در زمان و محیط واحد در کنار ایجاد درآمد پایدار عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه چند منظوره تفریحی بهشت ماندگار تبریز احداث می شود

مجموعه چند منظوره تفریحی بهشت ماندگار تبریز احداث می شود