مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14پزشكي

معضلی به نام چاقی/ آیا درمان معجزه آسا برای چاقی در راه است؟


« این درمان دارویی احتمالاً جایگزین محبوبی برای جراحی چاقی است، زیرا ثابت شده است که مونجارو باعث کاهش وزن متوازن می شود.

» - این درمان دارویی احتمالاً جایگزین محبوبی برای جراحی چاقی است، زیرا ثابت شده است که مونجارو باعث کاهش وزن متوازن می شود.

یورو نیوز نوشت: چاقی معضل گریبان گیر شمار زیادی از انسان ها در عصر حاضر مدت ها است که در کانون تحقیقات علمی قرار گرفته و راه های متنوع و البته پرهزینه ای برای درمان آن نیز پیشنهاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرانس پرس، لابراتوارها و سرمایه گذاران بخش بهداشت و سلامت در حال حاضر سود زیادی را از عرضه محصولات مرتبط با کاهش وزن بدست می آورند و روش های نوین درمان این معضل نیز بسیار پرهزینه قلمداد می شود.

آیا درمان معجزه آسایی برای درمان برطرف کردن چاقی وجود دارد؟ خبرگزاری فرانسه با اختصاص گزارشی به این موضوع از تولید نسل جدید داروهای کاهش وزن خبر داده که امید های زیادی را برای تلاش و مبارزه جهانی علیه این بلیه بهداشتی برانگیخته است.

چاقی، بیماری مزمنی است که خود عاملی خطرزا برای بسیاری از بیماری های قلبی عروقی، دیابت، برخی سرطان ها و عوارضی مانند کووید-19 است.

درمان این بیماری که علل بروز آن جدا از سبک زندگی به عوامل ژنتیکی نیز مربوط می شود به نسبت دشوار است و برای سیستم های بهداشتی بسیار گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلی به نام چاقی/ آیا درمان معجزه آسا برای چاقی در راه است؟

معضلی به نام چاقی/ آیا درمان معجزه آسا برای چاقی در راه است؟