مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-01پزشكي

رویداد ملی فناوری سلامت در فرآوری مواد غذایی برگزار می شود


رییس انستیتو و دانشکده تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: رویداد ملی فناوری سلامت در فرآوری مواد غذایی پاییز سال جاری توسط انستیتو برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سید امیر مرتضویان در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در دانشکده تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور برگزار شد، ضمن معرفی انستیتو و دانشکده، کسب عنوان مرکز پژوهشی برتر با 8 طرح اثرگذار مورد تایید وزارت بهداشت و دریافت جایزه دانشکده برتر در بیست و سومین جشنواره ابوریحان را از جمله افتخارات پژوهشی این مرکز دانست.

وی از رونمایی چند طرح ملی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: 5 طرح 1 درصد از سوی وزارت بهداشت به این مرکز اختصاص یافته است.

رییس انستیتو و دانشکده تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به رشد قابل توجه تولید مقالات علمی انستیتو و دانشکده نسبت به سال گذشته، از افزایش ضریب اثربخشی یکی از مجلات انستیتو به 1.

4 خبر داد.

وی تاکید کرد: علاوه بر عضویت انستیتو در شوراهایی مانند شورای عتف وزارت علوم، شوراهای متعدد وزارت بهداشت، و سازمان ملی استاندارد، دارای تفاهم نامه های متعدد با پژوهشکده غدد دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، پژوهشکده گوارش دانشگاه، مرکز تحقیقات سرطان، دانشکده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی فناوری سلامت در فرآوری مواد غذایی برگزار می شود

رویداد ملی فناوری سلامت در فرآوری مواد غذایی برگزار می شود