مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-13سياسي

پیگیری حق آبه هیرمند از دستورکار دولت خارج نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از روند پیشرفت طرح تأمین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان، - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح های آبرسانی در منطقه باعث نمی شود که پیگیری حق آبه از دستور کار دولت خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از روند پیشرفت طرح تأمین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان، از اقدامات متعدد دولت در چند جبهه برای تامین آب نقاط مختلف این استان خبر داد.

 محمد کرمی در جریان این بازدید که با همراهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به شرایط سیستان و بلوچستان از نظر آبی و با وجود هزینه بر بودن اجرای طرح های آبرسانی، اقداماتی در چند مرحله و سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای تأمین آب پایدار در این استان در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تأمین آب منطقه سیستان و شهر زاهدان را از طرح های اولویت دار دولت اعلام و اضافه کرد: با وجود همه تنگنا های اجرایی تاکنون هیچ بخشی از پروژه ها تعطیل نشده که نشان از توجه متولیان به این امر مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حق آبه هیرمند از دستورکار دولت خارج نشده است

پیگیری حق آبه هیرمند از دستورکار دولت خارج نشده است