مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-22اقتصادي

آمادگی 167جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه برای زائرین حسینی


معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: به منظور رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تسهیل در امر سوخت رسانی به وسائط نقلیه و خدمات رسان، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: به منظور رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تسهیل در امر سوخت رسانی به وسائط نقلیه و خدمات رسان، 167باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی سوخت منطقه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است.

مرتضی بشیر در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد زائران سهمیه کارت خود را در مسیر به اتمام رسانده باشند برنامه داریم که محدودیت کارت های آزاد داخل جایگاه های مسیر مواصلاتی مرز تمرچین را کم کرده که هیچ زائری با مشکل سوخت مواجه نشوند.

بشیر خاطرنشان کرد: اکیپی از بازرسی و بسیج منطقه به صورت شبانه روزی بر ارائه خدمات رسانی مطلوب جایگاه ها به زائران عزیز کربلای معلی نظارت دارند.

وی ضمن تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعان توسط کارکنان جایگاه ها افزود: با کلیه رؤسای نواحی و مالکین جایگاه های عرضه نیز هماهنگی های لازم انجام شده تا نسبت به تامین و توزیع مطلوب سوخت مجاری عرضه که در مسیر زائران قرار دارند اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 167جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه برای زائرین حسینی

آمادگی 167جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه برای زائرین حسینی