مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:252023-08-13اجتماعي

دوره آموزشی «طلایه داران فردا» ویژه دانش آموزان در کرمان برگزار می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از برگزاری بیست و سومین دوره آموزشی و تربیتی اردوی “طلایه داران فردا” با شرکت 300 نفر دانش آموز در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه کرمان خبر داد.

- دوره آموزشی طلایه داران فردا ویژه دانش آموزان در کرمان برگزار می شود ایسنا/کرمان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از برگزاری بیست و سومین دوره آموزشی و تربیتی اردوی “طلایه داران فردا” با شرکت 300 نفر دانش آموز در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه کرمان خبر داد.

مهران شیخی شامگاه 22 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره دانش آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، فعالیت های تشکیلاتی، برنامه های محوری با مهارت هایی تقویت فن بیان، آداب معاشرت، نظم و برنامه ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت های خلاقیت و شخصیت شناسی را نیز تمرین می کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی “طلایه داران فردا” با هدف ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برگزار می شود، بیان کرد: انجمن های اسلامی به عنوان اولین مجموعه دانش آموزی پیشگام در عرصه برنامه ریزی و فعالیت های تشکیلاتی از حضور دانش آموزان در میدان برنامه ریزی و فعالیت به صورت جدی بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی «طلایه داران فردا» ویژه دانش آموزان در کرمان برگزار می شود

دوره آموزشی «طلایه داران فردا» ویژه دانش آموزان در کرمان برگزار می شود