مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-14سياسي

مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری پیگیری شد


چند روز گذشته تعدادی از بازنشستگان شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری به دلایلی همچون عدم پرداخت بیمه تکمیلی، تعویق در پرداخت حقوق و.

تجمع اعتراضی برپا کردند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری چند روز گذشته تعدادی از بازنشستگان شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری به دلایلی همچون عدم پرداخت بیمه تکمیلی، تعویق در پرداخت حقوق و.

تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز دوشنبه 23مردادماه در دفتر ستاد احیای به معروف و نهی از منکر استان جلسه ای با حضور هومان محمودی، سرپرست شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری و 500 نفر از نمایندگان بازنشستگان مخابرات از سراسر استان به دعوت ستاد احیای امر به معروف استان برگزارشد و این صنف به مطالبات معیشتی و مالی خود از قبیل قطع شدن سهمیه خوار و بار، عدم پرداخت بیمه تکمیلی بازنشستگان، تعویق چندماهه حقوق خود در حضور مسئول ذی ربط به بحث و گفت وگو نشستند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا به شرح حال ماجرای تجمع نمایندگان تعداد زیادی از بازنشستگان شرکت مخابرات استان پرداخت و اظهار کرد: در مراجعه بازنشستگان مخابرات به ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر مبنی بر اینکه چندماهیست در روزهای دوشنبه تجمع مطالبات این صنف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری پیگیری شد

مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری پیگیری شد