مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:212023-07-28سياسي

حرمت شکنی از قرآن بیانگر ضعف استکبار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تشریح دو چهره شهادت اظهار کرد: خون دادن از وظایف و تکالیف شهید و پاسداری از این خون و نهضت روی دیگر شهادت و در واقع حفاظت از پیام و منطق شهید است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تکرار و تذکر مکرر دشمن شناسی و جهادتبیین توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: این مهم از همان بعد از ظهر عاشورا توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) آغاز شد و اگر نبود این نقش آفرینی بی شک دشمن حادثه کربلا را طبق خواست خود روایت می کرد.

وی تاکید کرد: نقش روایتگری آنچنان مهم است که میراث داران کربلا، در روز 12 محرم کوفیان را آنچنان از کرده خود پشیمان کردند که در تاریخ آمده که مردم کوفه در خانه های خود گریه می کردند.

آیت الله خاتمی به احساس خطر استکبار از قدرت اسلام و قرآن اشاره و تاکید کرد: این احساس خطر موجب شده که حرمت شکنی از قرآن کرده و رو به تمسخر سایر آیین های مسلمانان کنند از این رو این اقدامات نتیجه احساس ضعف است.

امام جمعه زنجان دلسوز نبودن امریکا برای مردم ایران را یادآور شد و گفت: طبق فرموده امام راحل امریکا از اسلام ضربه خورده و نسبت به آن عقده دارد، لذا وظیفه ما دایر کردن مجالس و محافل مذهبی و زنده نگه داشتن عاشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمت شکنی از قرآن بیانگر ضعف استکبار است

حرمت شکنی از قرآن بیانگر ضعف استکبار است