مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-27ورزشي

کاشان پایگاه پاورلیفتینگ کشور می شود


دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام کاشان از تأسیس پایگاه پاورلیفتینگ در آینده نزدیک در شهرستان کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از کاشان، حمیدرضا اکبر زاده دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام کاشان در آیین تجلیل از داوران جدید و ارتقاء داوران پاورلیفتینگ این شهرستان اظهار داشت: پایگاه پاورلیفتینگ ویژه آقایان و خانم ها دریکی از مجموعه های ورزشی رفاهی کاشان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پایگاه پاورلیفتینگ کاشان یک مجموعه بزرگی خواهد بود که با تهیه امکانات و تجهیزات لازم این رشته افتتاح و راه اندازی می شود.

اکبرزاده استعدادها و ظرفیت های داوری آقایان و بانوان پاورلیفتینگ در کاشان را حائز اهمیت دانست و گفت: این شهرستان در حال حاضر علاوه بر درجه داوران از داوران نخبه ای در رشته پاورلیفتینگ نیز برخوردار است.

دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام کاشان با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت داوران پاورلیفتینگ کاشان اظهار کرد: حضور داوران این رشته در کاشان می تواند در توسعه و رشد آن سهم بسزایی داشته باشد.

 آیین تجلیل از داوران جدید و ارتقاء داوران پاورلیفتینگ کاشان با حضور فرشید سلطانی رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا APF و عضو ارشد هیئت رییسه فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ IPF و عضو تالار افتخارات و مشاهیر فدراسیون جهانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان پایگاه پاورلیفتینگ کشور می شود

کاشان پایگاه پاورلیفتینگ کشور می شود