مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-12سياسي

200 نفر در ساری و میاندرود برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند


رییس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود شمار پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس را در این حوزه 200 نفر ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی نوبخت شامگاه شننبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از روز دوشنبه مورخ 16 مرداد ماه برگزار شد، تا پایان ساعت تعیین شده در ششمین روز 200 نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام خود اقدام کردند که از این تعداد 175 نفر از داوطلبین مرد و 25 نفر زن می باشند.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه افزود: ثبت نام تا فردا و تا ساعت 18 همچنان ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به تارنمای وزارت کشور به نشانی keshvar.

moi.

ir برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین در ادامه گفت: در ترکیب تحصیلات متقاضیان، 26 نفر لیسانس و زیر لیسانس، 131 نفر فوق لیسانس، 32 نفر دارای مدرک دکترا و 11 نفر دارای تحصیلات حوزوی می باشند و مشمولین ماده 29 نیز 5 نفر هستند.

مقام عالی دولت در مرکز استان تصریح کرد: آن دسته از داوطلبینی که پیش ثبت نام اولیه خود را نهایی کردند پیامکی را تحت عنوان پیش ثبت نام شما با موفقیت به پایان رسید دریافت می کنند و کد رهگیری برای این دسته متقاضیان بعد از بررسی مدارک صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نفر در ساری و میاندرود برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند

200 نفر در ساری و میاندرود برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند