مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-10بين الملل

رژه نیروهای سرایا القدس در غزه


نیروهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه به مناسبت نخستین سالروز نبرد «وحدت میدان ها» در نوار غزه رژه رفتند و در بیانیه ای تاکید کردند که مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شهر رفح واقع در نوار غزه رژه رفتند.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد که مقاومت آنها علیه اشغالگران ادامه دارد و با قدرت و هوشمندانه تا شکست دشمن اشغالگر و بازپسگیری اراضی اشغالی دست به حمله خواهند زد.

در این بیانیه آمده است: ما مجاهدان و رهبرانمان در کرانه باختری، غزه و همه میدان ها برای آزادسازی سرزمین و مقدسات خود به میدان آمدیم و سلاح و خون ما در مقابل فلسطین، قدس و وطن عربی چیزی نیست.

سرایا القدس افزوده است: خداوند به ما این افتخار را داد که به برکت خون مجاهدان خود شعله وحدت میدان ها باشیم و توجه ها را به فلسطین معطوف کنیم.

این گروه مقاومت فلسطینی همچنین از دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا بازداشت و تعقیب مجاهدان فلسطینی را متوقف و افراد بازداشت شده را آزاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه نیروهای سرایا القدس در غزه

رژه نیروهای سرایا القدس در غزه