مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-16سياسي

مدیریت روان آب ها مورد غفلت قرار گرفته است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مدیریت روان آب ها در استان اردبیل مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته در حالی که از این ظرفیت می توان در جبران کسری آب استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح چهارشنبه در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: مشکلاتی که در تأمین آب شرب مشگین شهر به وجود آمده است بیشتر از آنکه فنی و تخصصی باشد مشکل مدیریتی است.

وی خاطرنشان کرد: دور از شأن آب منطقه ای است که در این عصر بخواهد با چهار تکه سنگ حقابه تعیین کند و یا بخواهد با نگاه سیاسی عده ای چالش آب در بخش کشاورزی و شرب رقم بزند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ضرورت تدوین برنامه جامع تأمین آب را با همراهی کمیته فنی و نظارت یادآور شد و بیان کرد: برای حل ریشه ای این مشکلات باید نگاه مدیریتی تحول آفرین را در حوزه آب تغییر دهیم تا مردم ساکن در دامنه های سبلان در تأمین آب شرب دچار مشکل و گرفتاری نشوند.

میرجعفریان گفت: با منطق غیرعقلانی هیچ رویه ای در این حوزه اصلاح نمی شود بلکه ما به یک مقسم فنی، درست و اصولی نیاز داریم تا در پایداری آب مشگین شهر دچار مشکل نشویم.

وی افزود: البته در بلندمدت بحث انتقال آب از احمدبیگلو به مشگین شهر در اولویت است ولی در حال حاضر باید پایداری منابع آب را در مشگین شهر انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت روان آب ها مورد غفلت قرار گرفته است

مدیریت روان آب ها مورد غفلت قرار گرفته است